Om oss i flocken

onsdag 23 maj 2012

Tankar om förra inlägget

När jag idag läser mitt förre inlägg så känns det så himla duktigt och .. standard? Men jag vill verkligen detta, jag gör verkligen det.. Och det vill säkert alla andra som skriver det också. Men jag tror man måste göra ett mål, så man har något att sträva mot! Det kan vara visst många kilo man ska gå ner, en målvikt eller liknande men det kan också vara en resa, en speciell kurs eller annan upplevelse!

Jag längtar efter att må bra inside out, och måste skaffa mig ett mål. Jag väger just nu 54kg.. Så gå ner behöver jag inte.. Egentligen inte gå upp heller.. Och jag tror personligen att jag skulle jobba bättre mot en häftig eller härlig upplevelse! Så dagens projekt förutom att planera kurser, tävlingar, event och kampanjer osv,  blir alltså att komma på ett bra mål! Vem som bestämmer om jag lyckats tillräckligt bra eller inte är såklart jag själv men jag brukar vara ärlig mot mig själv.

Som sagt, idag ska jag planera och fixa med en hel del ofixade grejer som verkligen måste fixas och trixas med! Vädret är helt underbart så ska ta lite powerpauser och mysa med hundarna, säkerligen står bad på schemat för deras del! Ska dessutom fixa dragfilm till kursarna, hoppas Rikard kan ställa upp och filma! Nej nu ska jag dra igång! Ha de gott!
/Tinan

1 kommentar:

  1. 28sept.Salomon trail tour i Åre . 1 mil i fin terräng? Bra mål ? Eller barmarks sm i oktober? // erica

    SvaraRadera