Om oss i flocken

onsdag 30 maj 2012

Hemliiis

Mitt all skit så finns det ljusglimtar. Fick underbara nyheter igår och nu flinar och och filurar jag hela dagarna! Hoppas på att i slutet av veckan få avslöja min lilla hemlis, men for the moment får det stanna hos mig. Hemlighets full som få!

Nu har jag lagt ett spår till Ninja! Appellspår fast med fyra apporter! Förra spåret var lite virrigt så har ändrat lite i upplägget och hoppas på lyckat resultat! Imorgon blir det skogsspår för Ninja och IPO1 spår för Mogg! Håll tumamrna för dagens!

Känns som att det blir ett lydnadspass imorgon på morgonen också.. Känns som att tiden springer iväg och jag undrar vad planen verkligen var.. Hmm.. Jag tänkte nog inte igenom mitt tävlande lika mycket som jag trodde innan ;) Jora, det ska nog gå bra men känns ju liiiite pirrigare nu när alla tävlingar snart är igång! Spår, agility, lydand, lydnad, lydnad och lydnad.. Tur vi pausar med semester till Sofie för mys och  Lyd/Ag SM! Längtar efter min Soffi-propp, hoppas att man får en skymt av Julia också när man är i trakterna! Kelpiebrudarna - Kul med folk som förstått att kelpie är världens bästa ras ;)

Nej, dags att koppla hunden i spårlinan och hålla tummar och tår!
/Tinan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar