Om oss i flocken

onsdag 9 maj 2012

Reportag i Hundsport

Blir nästan tårögd när jag läser reportaget i Hundsport! Anna-Lena som gick kursen såg till att det blev ett reportage och HERREGUUUD vad jag saknar dessa damer! Så otroligt rolig kurs med så galet duktiga tanter och hundar! Känns skönt att dom valt att fortsätta och träffas! Dom har nämligen planerat att ses, käka middag och träna hundarna med mig som personligtränare lite då och då! Så himla kul, längtar! Första återträffen blir nästa vecka!

Reportaget hittar ni på sidan 97 och 108 i senaste numret av Hundsport, den trillade ner i min brevlåda idag!

Efter dagens totala motvind vad det väll en ordentlig skjuts mot ett bättre humör men känner fortfarande hur humöret tynger mig.. Känns inte alls kul och just nu bromsar allt och allt som kan gå dåligt går lite sämre.. MEN nu ska jag duscha och göra mig redo för resan till Forshaga. Hundarna är rastade och DYNGSURA så dom ligger på torkning. Ska bli skönt att komma bort lite och träffa gamla vänner! Behöver verkligen det känner jag.. 

Men, det måste vara dåligt ibland för att man ska kunna uppskatta dom riktigt bra stunderna!
/Tinan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar