Om oss i flocken

tisdag 8 maj 2012

Kickbike-oskulden

Imorse när jag vaknade fick jag ett grymt härligt SMS, Erica behövde hjälp på dragkursen så idag ska jag vara hjälpinstruktör! Ska bli superroligt! Efter kursandet ska vi även bli av med vår kickbike oskuld! Herregud, Erica har taggat mig så länge att ni känns det inte ens farligt att åka med Sveriges snabbaste malle SWix (det har alltså gått påtok för långt!). SÅ, ikväll ska brudarna för första gången få dra riktigt fort på barmark! TAGGAD!



På förmiddagen har jag trimmat en wheaten och nu står "liten-hårig-blandis" på schemat, sen raka spåret i raketfart upp på södra! Idag ska benen bränna :D Välkomnar träningsvärken som kommer att vara ett faktum imorgon! Nu är vi hemma och lunchar och andas lite, men snart brummar vi tillbaka till bästa jobbet!

Ska se till att få premiärturen på kickbike på film så lägger jag ut den ikväll!
/Tinan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar