Om oss i flocken

torsdag 24 maj 2012

Mot relaxen

Idag klev jag upp sådär lagomt tidigt och åkte på jobbet för att trimma Lenas riesen valp (6-7 månader)! En svart stor virvelvind med stort V. Gick kanonbra! Sen vet jag inte vad jag gjorde fram till två ;) Herregud.. Man skulle göra nytta och vafan hände? Hjälp. Ja ja.. Lite nytta har jag iaf gjort! Väl hemma satte jag mig på altanen och pressade lite! Nu väntar jag på att flocken människor ska höra av sig! Vi ska nämligen fira Martin med middag och mys på Himlabadets Relaxavdelning och sen grilla at our house! Ska bli MYCKET härligt! .. Dock tror jag att mina ben slår rekord i whiteness.. Lysrören 1 och 2! Fan.. Måste sola. Aja, ska kasta i mig lite mat innan vi ska iväg! Blir ett till inlägg ikväll!



Blev inget drag idag.. Påtok för varmt på dagen och hade glömt (?!) att vi skulle på relaxen.. Dessutom så skulle jag filma och ja.. Tekniken är inte med mig. Blir imorgon istället. Fredagskväll i spåret - Awsome.

Ha't gött!
/Tinan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar