Om oss i flocken

måndag 7 maj 2012

Första kurstillfället

Tyckte jag klev upp tidigt ändå var jag sist upp (till och mer efter Rikard, kors i taket!). Grabbarna skulle iväg och köpa virke till altanen och jag skulle iväg på jobbet! Gjorde inget att det jag skulle ha gjort så blir bakläxa imorgon på morgonen, måste vara klar innan 10 då första kunden kommer! Skärpning!
Blev i alla fall en bra morgon med mycket ny energi! Lunchade med Erica och sen var det dags för en border att bli ryckt! Gick kanonbra och jag älskar verkligen att se förändringen! Husse nöjd, jag nöjd, vovven nöjd! Tog ett lååångt samtal med favvobruden också (i farten). Skönt att få snacka av sig lite! Nu är jag taggad på träning igen.. Och.. Erica ska se till att min kick-bike-oskuld försvinner.. Är ju livrädd för detta meeen, det sägs vara kul ;)

Ikväll blir det agilitykurs, första kurstillfället på min och Ninjas tävlingsagilitykurs! Ska bli superkul att gå en kurs själv :D Det var lääängesen! Mer sånt! Men innan agilityn ska jag försöka hinna med ett lydnadspass! Ska ju nämligen försöka skärpa upp oss och tror dessutom att det kommer gå bättre på agilityn om vi har lite "ordning och reda" innan räserråttan ska släppas lös på agilitybanan! ;)

Nu blir det middag och hundrastning innan bilen rullar till Timrå BK!
/Tinan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar