Om oss i flocken

tisdag 8 maj 2012

PRÄMIÄRFILM - Kickbike!

Idag följde jag som sagt med Erica på dragträning med ett nybörjargäng! Otroligt kul och otroligt duktiga hundar och förare! Körde lite starter och omkörningar innan vi drog till ett speciellt ställe - kickbike-stället om man ska vara så ;) Alla körde och alla hundar drog som tokar! Jag som ändå var ledare fick vänta till sist ;) MEN, då.. Hjälp jag fick sån adrenalinkick att jag trodde jag skulle ramla ihop! Kändes lite väl läskigt då en av mina hundar, läs MOGGIE inte kan höger och vänster utan idag från ingenstans bara tokdrog rakfram.. banan var inte raktfram. Banan svängde, men som tur är så finns det broms ;) Tyckte mina tjejer var kanonduktiga och Moggie som inte riktigt gillat detta drog under träning, efter träning, till träning, från träning! Skit taggad, jättekul! Ninja kan man alltid lite på <3 Här kommer iaf filmer från start och målgång! :) Och.. JAG SKA HA EN KICKBIKE! Adrenalinet pumpar så fort jag tänker på det! Skräckblandadförtjusning <3

(Och ni kommer höra att jag är lite missnöjd med hundarnas fokus vid start - nämligen rätt upp i ett stenrös , som om inte kickbikepremiären vore nog.. MEN det gick ju rätt bra ändå!)

START


MÅLGÅNG


/ Tinan 

4 kommentarer:

  1. MÅSTE skaffa en kickbike! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. MEN ELLER HUR! Tur skatteåterbäringen kommer snart ;)

      Radera
  2. Svar
    1. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, ett guld-spann vore så jäkla häftigt! Jag står redo ;)

      Radera