Om oss i flocken

måndag 28 maj 2012

Bullshit.

Årets sämsta dag. På ALLA sätt och vis. Fick en paus från verkligheten då jag gick ut och filmade lite hundträning med annars har ser seriöst vart den sämsta dagen på länge. Skit från alla håll och kanter och jag känner mig tömd på energi. Tur att man har vänner som vet vem man är och vad man tycker och tänker när folk snackar skit för att få en att bli osams. Vet vilka min vänner är och vilka som inte tror på sånt skitsnack och det känns skönt. Blir så less när folk hittar på och drar egna slutsatser för att förstöra för individen eller för att förstöra en vänskap! Varför? But, what goes around comes around.

Aja, orkar inte lägga mer energi på sån skit. Tar mitt pick och pack och åker till jobbet med mina stjärnor.
/Tinan

2 kommentarer:

  1. Skitsnack förekommer tyvärr alltid! Men, Karma is a bitch så det kommer tillbaka till dem tids nog :)

    /AC
    www.lillaliam.se
    - racing giants

    SvaraRadera