Om oss i flocken

tisdag 29 maj 2012

Inställd tävling

Rikard skulle ju ha tävlar IPO3 i Ådalen i helgen men fick igår veta att tävlingen var inställd, grymt tråkigt.. Och grymt krångligt när man lagt en stor planering runt träning och tävling också blir det inte som man tänkt sig.. Aja, nya möjligheter kommer! Tur dom är anmälda till Ume helgen efter!

Inga inställda tävlingar för mig och Ninja iaf - Lördag - spår, Söndag - agility, Måndag - lydand! OMG, jag börjar bli pirrig..! Ska bli kul att komma ut på tävlingsbanorna igen!

Igår hade jag 4 hundar på trimmer och var hemma före 19.00 och idag har jag tre hundar och en katt och hoppas på samma grymma jobb idag! Det känns dock i kroppen idag att jag fönade och borstade ur en leonberger igår, efter att ha klippt ner och badat tre småhundar! Välförtjänt hundhelg väntar ;)

Nej nu måste jag åka på jobbet! Vi höres!
/Tinan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar