Om oss i flocken

torsdag 25 oktober 2012

Kvalité

Idag var en sån där dag som jag verkligen behövde. Började dagen med Nyhetsmorgon och en grymt god räkmacka (rester från igår). En lugn och skön morgon, hann allt jag skulle med råge, skönt! Åkte till jobbet, snackade lite skit med brudarna och trimmade en hund! Handlade det jag skulle på Birsta och åkte sen hem och åt lunch! Städade därefter huset så det är fint när vi kommer hem på söndag! Bytte om och fräschade till mig och åkte till Indal för kvalitetstid med min kusin Pernilla och hennes dotter Vilja på två år! Blev en otroligt mysig eftermiddag med jättegod middag och bus med lilltjejen! Planerade en glöggkväll hos oss närmare jul eftersom dom inte sett vårt hus än! Ska bli grymt kul! Skönt att träffa någon som man känt hela sitt liv och bara vara! Väldigt värdefull kväll!

Nu sitter jag hemma med brudarna och dricker te! Har precis sett "Halv åtta hos mig" och tittar nu på "Kockarnas kamp" och senare blir det "Hela Sverige bakar" - Temat är ganska uppenbart! ;) Älskar man mat så gör man!

Imorgon börjar en helt underbar helg! Tjejerna och jag följer med mamma, Berit och Dexter till Enköping för kurs och kvalitetstid och på söndag kommer ÄNTLIGEN Rikard och hämtar mig i Enköping! Det blir middag hos Lotta och hundhämtning innan resan till Norrland börjar! Ska bli fantastiskt skönt att dela säng med Rikard igen, slippa sova ensam! Ska dessutom bli otroligt spännande att få gå min fösta spårkurs (som inte har varit privatkurs av mamma eller Rikard)! Att den dessutom handlar om avancerade spår och att vi ska få höra på en hel del teori ska bli kalaskul! Jättespännande! Mamma hämtar mig 10.00 imorgon och då blir det promenad och sen lunch på stan! Sen bär det av söderut!

Ha en kanonhelg allihop!
/Tinan

2 kommentarer:

  1. Du med! Hoppas du har en massa spännande tips att dela med dig av när du kommer tebax! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lovar att det kommer en lååång sammanfattning ;)

      Radera