Om oss i flocken

torsdag 18 oktober 2012

Demo och kampanj!

En tung dag, har känt mig sådär "påväg-att-bli-sjuk-seg" i kroppen hela dagen! Har klippt och badat en liten hund, badat en stor och rakat två katter OCH demat IAMS med Eukanuba-Mats (300g kattmat 9:-, 3kg hundmat 19:-, EverClean kattsand 6kg 29:- - Helt sinnessjuka priser!). Efter jobbet blev det prommis i skogen med tjejerna efter att ha shoppat lite välbehövligt från vår nuvarande kampanj! Regntäcke till Agnes (149:-), 1kg snittar (25:-), 800g Frolic (29:-), små lampor till hundarnas halsband (14:-/st), en påse tjurmuskler (29:-) och en reflexsele (som inte var på kampanj med välbehövlig ändå) till Agnes! Nu sitter vi hemma och väntar på att köttfärssåsen ska bli klar och att "Halv åtta hos mig" ska börja (sen "Kockarnas kamp" och sen "Hela Sverige bakar".. Hungrig? Kommer garanterat bli)! 

Oktoberkampanjen på ArkenZoo gjorde att vi inte kunde hålla oss
(förutom reflexen som bara var well needed!)

Idag är det torsdag.. Jag ska tävla på lördag och söndag.. och den för första gången kör vi stenhårt på att vila oss i form! Grymt trött i kroppen och ja! Det var skönt med lite vila och gårdagens pass var ju sent from heaven så! Vi myser i soffan, jobbar på att bygga upp rätt muskelminne i fjärren inne på vardagsrumsmattan! 

Pratade med Rikard idag och fick reda på att han fått öroninflamation.. Kul när man är på semester i Thailand.. Hmm.. Saknar honom supermycket och man känner verkligen vad man har när man är utan de! Kommer att kramas i minst två timmar i sträck när vi väl ses och jag släpper honom aldrig till ett varmt land utan mig igen (mest för att jag också vill på varm semester)! Och man blir lite varm i hjärtat när han ligger vid poolen och kollar på resor till mig och honom och förklarar tydligt på facebook-chatten att "Nästa gång måste du följa med!!" Gokillen, nästa gång åker VI <3 

Nej nu forsätter kvällsmyset med tema mat ;) Ha de gott!
/Tinan







2 kommentarer:

  1. Vet precis hur du känner dig. Min sambo är i Spanien nu och stannar där i 2 veckor till.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rikard har bara dryga veckan kvar! På söndag nästa vecka kommer han hem!

      Radera