Om oss i flocken

lördag 6 oktober 2012

Att lämna dom negativa utanför

Personer som laddar dig med dålig energi, negativa människor rent energimässigt, ska man tydligen lämna utanför sin omgivning. Utanför sin sociala krets. Men varför slutar man aldrig hoppas och tro att dom ska bli din omgivnings mest positiva? Varför? Nu sitter jag här igen med ont i magen och irritation som lagt sig i nacken och i huvudet som bara värker. Arg på mig själv. Arg på ordet vänskap som konstant dras i skiten för att folk överhuvudtaget inte kan respektera det. Ordet har inget värde längre. Eller? Hur fan ska man veta vem som menar det den säger? Va? SUCK.

Ikväll hoppas jag kunna släppa stor del av detta - Middag med mina underbara kollegor sen Ladies Night, mamma ska också dit och flera andra jag känner! Sen följer mamma med hem och imorgon hoppas jag på en prommis innan hon återvänder till urskogen (Sollefteå, Långsele, Mon).  NU, mot jobb i city-butiken tillsammans med Sandra! Säljrekord på G?! Over and out!

&
KOM IGEN NU ERICA OCH SWIX! :D
/Tinan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar