Om oss i flocken

onsdag 18 april 2012

Oglammigt..


"Det här är mitt liv, jag lever min dröm. 
Jag har tagit mig hit utan rast eller sömn."
Inte alls så jävla glammigt som det brukar låta ska jag tala om, men så sant, så sant.
Idag är jag extremt oglammig och känner mig som en påkörd hare.. platt och trasig.
Humöret har haft en rejäl dipp.. Kan bero på att vi igår fick en decimeter snö OCH att
reparationen på bilen blev dyrare än vi tänkt och trott.. Men, pengar är inte allt, men
klart det är trisst att lägga pengar på bilen när man har tillräckligt mycket annat att betala
och fixa med.. Livet som nyföretagare/egenföretagare är under första året (framförallt)
inte alls speciellt glammigt.. Hoppas dock att det blir bättre nu när lite nya projekt drar igång.
Två valpkurser, en föreläsning i Hundsjukvård och lite mer skoj. Aja, nu blir det städ och
planering innan det blir natti natti.. Imorgon är det back to work och så också fredag och
lördag. Söndagen hoppas jag kunna spendera på agilityplan från morgon till kväll. Hoppas.

Skulle verkligen behöva en energiboost.. Lite glad.. eller jätteglad blev jag i alla fall
när Amanda berättade att hon fått goda nyheter om jobb i Sundsvall! Min pärla är påväg!

Nu ska jag försöka ta tag i mitt pissiga humör, ha de gott!
/Tinan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar