Om oss i flocken

onsdag 11 april 2012

Nördigate av nördar

Klippte tre vovvar idag och var på foderutbildning för Lupur, Four Friends (kattmat). Dom har skapat fodret helt själva och.. herreguuuud, vilket jobb! Är glad att jag bara köper mina 20kg Eukanubasäcker i butiken och har friska, sunda hundar hemma som äter det med glädje! Vilket jobb med alla regler, råvaror osv osv osv.. Hjälp! Men grymt kul att lyssna på!

Fick även Hurtta-leverans, lycka! Så nu har både jag och hundarna gått modevisning för mycket imponerade och entusiastiska Rikard och Moggie (ironin flödar). Snygga var vi i alla fall ;)


Till mig stl. S/M

Till Ninja stl. 70

x2 - Ett till Rex stl. 75 och ett till Ninja stl. 50
Nu ska det bara in på tryck och vi ska hitta en bra hundjacka och byxa och sen är vi fit for fight för tävlingssäsongen 2012! ÄLSKAR MITT NÖRDIGA JAG <3

Nu blir det B&J's Cookie Dough och en kopp te tillsammans med världens bästa kille framför Criminal Minds! En toppenkväll! Det ösregnar ute men imorgon hoppas vi på bättre väder så det känns lite skojigare att åka på skyddsträning eller spåra (beroende på hur man jobbar)! Håll tummarna!

BTW,  bloggen har sen start (Oktober 2011) haft över 15 000 träffar, dunderkul tycker vi! Kul att många har kikat in och fortsätter läsa mina snurriga texter om livet ;) Kram på er!

/Tinan

1 kommentar:

  1. Härligt med någon som vågar vara sig själv! Alltid roligt och tillfredsställande att läsa om dig. kram.

    SvaraRadera