Om oss i flocken

torsdag 20 september 2012

Tre till tävlingar

Tre till tävlingar ska vi mangla oss igenom i år! Ja.. Plus helgens ;) Men tre till lydnadstävlingar! LKL3 i Sundsvall, Matfors och.. Minns inte den sista! MEN skulle vara grymt kul att ha LP3 innan vintern och fys fys fys! Aaaah, tål att tänkas på, inte anmäld än! MEN alla moment kan vi och ja.. smått finslip som gäller! Har bokat in en träningstävling med brudarna B och hoppas få lite bekräftelse eller tvärt om under den! Känner mig taggad, lydnaden är fin nu! Min lilla bruna.

Fick en stor bra överraskning idag - Kommer att ha tillgång till en pistol (knallpulver såklart, hur länge jag vill) så nu kan vi skotträna hur mycket vi vill! Nu ska jag bara komma fram till hur jag ska göra, har fått massor av tips och ska försöka sammanställa alla kanske lägger ut alla tips på bloggen då många hört av sig och vill ha samma hjälp! Ska bli spännande och vi håller alla tummar vi har för att detta ska fungera.

Funderar BTW på att beställa snö till Jönköping så jag kan ta med skidorna och köra drag med min puff och alla hårbollar! Behöver lite rosa/blond-energi känns det som!

Nu ska jag åka tillbaka till jobbet för möte med los kollegos, mysigt! Ha't gött!
/Tinan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar