Om oss i flocken

måndag 10 september 2012

Dags för sista rycket

Blev inte så mycket planering igår eftersom vi fick besök av Martin och Amanda på kvällskvisten! Så får fixa med planeringen nu istället! :)

Jobbar sent alla dagar nu i veckan så får bli att rappa på om man ska spåra ELLER göra det innan jobbet! Så jag väljer att köra spåren på morgonen och lydnaden på kvällen!

Ninja -
Tisdag - Lydnad efter jobbet (alla moment rakt igenom)
Onsdag - Spår innan jobbet (tävlingsslikt)
Torsdag - Budföringar och spår efter jobbet (budföring med minst två olika personer. tävlingslikt spår)
Fredag - VILA (får inte följa med mamma till jobbet utan vara hemma med husse)
Lördag - TÄVLING (vi ses 08:00 på Matfors BK!)
Söndag - VILA (får vila i bilen medans syrran presterar på planerna!)




Moggie - 
Tisdag - Lydnad efter jobbet (hela programmet rakt igenom)
Onsdag - Spår innan jobbet (precisionsspår) 
Torsdag - Beroende på när jag börjar så spår innan jobbet och skydd och lydnad efter (precisionsspår. skyddsträning med Torbjörn gå igenom programet. lydnadsprogrammet rakt igenom)
Fredag - Spår innan jobbet, lydnad efter (ett tävlvingsspår (på samma underlag och samma längd och lika många apporter. finslip i lydnaden)
Lördag - VILA/VÄRMNING (får stanna hemma med husse när vi är och tävlar och sen åka till Härnösand för att värma på plan)
Söndag - TÄVLING (vi ses på Hänösands BK skittidigt!)



NU ska jag kasta i mig frukost och sen rullar vi mot jobbet! Tjejerna följer självklart med och håller ställningarna på trimmet när matte inte är där! Mina prinsessor <3 Ha en bra dag så hörs vi ikväll igen!
/Tinan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar