Om oss i flocken

torsdag 8 mars 2012

Testkaniner, härlig respons & lite mer rosa!

Idag hade vi Mats från Severa (Eukanuba) på jobbet och eftersom Eukanubas färg är ROSA så blir det ju en del snack ;) Pratade foder (såklart) och rosa hit och rosa dit! Kom även fram till att det är lite tråkigt att jag är mer rosa en honom, eftersom han ska vara Mr. Eukanuba ;) Haha, I'm pretty hard to beet i guess! Fick veta att han hade protesterat när företaget villa stripa hela hans bil rosa.. !?!?!?.. Omg, Mats.. OMG! Aja, slutade i alla fall med att jag ska få bli test kanin på en relativt ny produkt i zoo-handeln.

Testkaninerna gör sig redo!
14 april får vi våra burkar!


Eukanuba High Calorie - En liten bur med högkalori mouse som ska hjälpa hunden att återhämta sig snabbare eller ge den extra energi innan ett hårt pass! Perfekt att blanda upp i vattnet tex. eftersom den lätt löser upp sig! Ska bli super intressant. Den används som återhämtning på djursjukhus men nu vill dom få ut den som återhämtningsprodukt med! Bra tips för er som jagar till exempel!  
Jag ska även stå i Eukanubas monter på utställningen den 14-15 april i Nordichallen! SKOJSIGT! :) Ska jag stå i någon monter å ska det väll ändå vara den rosa right? :D

Ninja fick agera modell idag på jobbet medans jag väntade på kunder! Vet inte om hon gillade de lika mkt som jag med kul var det! Hon önskar sig en one-piece från Hurtta i födelsedagspressent! (Och sen såklart massa sena födelsedagspressenter när Hurttas nya kollektion släpps i Augusti! Då blir det nya koppel, halsband, selar och täcken till min lilla flock, FOSHO.) 

Svängde in på lite sportbutiker påvägen hem och drömde mig bort ;) Eftersom älskade Yuzka bitit sönder halva min träningsgarderob... OCH nu har ju hon flyttat tillbaka hem till Härnösand så nu vågar man ju köpa nya ;) Blir när elljusspåren är bara, nu är det isgata överallt så nja.. Det får vänta lite! Köpte istället världens gulligaste matlåda som jag bara var TVUNGEN att köpa (man kan aldrig ha för många matlådor enligt mig, definitivt inte om dom är rosa). Sweet as sugar! 


Nej nu får jag skärpa till mig, stop blogging duuuude! Måste jobba lite (läs mycket)! 
MEN, GLÖM INTE UTLOTTNINGEN AV KURSAVGIFTEN TILL ONLINEKURSEN I CANICROSS! 

TRYCK HÄÄÄR!

Häftigt med sån grym respons på kursen! Heja brukshundsfolket & och alla andra hundintresserade som intresseanmält sig och är med och tävlar!

3 kommentarer:

  1. Måste ju bara fråga vart man får tag på den ursnygga matlådan? Sån vill man ju ha!! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte den på lagerhaus :D 19:- som hittat!

      Radera
    2. Gillas!!! Hum...undrar vart vi har Lagerhaus här??
      Vill oxå ha ju...

      Radera