Om oss i flocken

tisdag 13 mars 2012

Eukanubaleverans!

Idag har jag varit riktigt duktig! Städar heeela huset och rensat ur all skit och allt skräp! Vårstädning? Insåg när jag städade hundrummet att hundmaten var påväg att ta slut så skrev upp det på min to-do-in-birsta-list! Städade som sagt och gjorde fin fint! Åkte till Birsta och packade in 40kg hundmat i bilen + energibomber + två stora fodertunnor. Köpte även ett täcka på IKEA till Martin som kommer imorgon och en fin blomma till köket. Åkte även till K-RAUTA för att kolla om dom kunde fixa vittringspinnar åt mig.. 18kr pinnen ville dom ha för mina 10cm:ers pinnar, dröm vidare sa jag och brummade där ifrån. Väl hemma hade Rikard vikt tvätt och lagat mat - vilket teamwork! Nu sitter vi mätta i soffan och slappar till Top Model (Rikard verkar lite missnöjd..). När programmet tagit slut blir det mailstorm! Några roliga mail som ska skickas, spännande! Lägerfix och sponsorbus!

12 burkar energi/återhämtning från Eukanuba




Kanske har sån tur att jag får hem lite vittringsapporter imorgon så ikväll blir det även till att läsa igenom metoden jag ska testa än en gång för att vara fit for fight när dom kommer! Ska bli riktigt skoj att se vad Ninja gör av uppgiften och hur hon beter sig kring pinnarna! Alltid lika intressant med nya moment och uppgifter! Känner mig jättetaggad på lydnaden efter gårdagens träning så svängde upp på Sundsvall BK efter jobbet och kollade in planerna - Grusplanen helt tinad, och gräsplanerna på god väg - AWSOME! Det tråkiga idag var väll att det blåste STORM med stort S så blev ingen lydnadsträning idag :) Ska försöka lägga upp en liten plan för både lydand och spår snart då även fält och skog börjar tina fram, man känner verkligen att träningslusten kommer tillbaka i kroppen! Och eftersom att typ alla mina gamla träningskompiar från Forshaga bor söder ut så har ju alla redan börjat träna ute på barmark och spårat, man blir ju liiiite galen när snön fortfarande ligger vit här upp meeen det är på G ;)

Datum för draghelgen (onlinekursen) - 30 augusti - 2 september
(Kommer boka in en till dragkurs i oktober/september under veckan) 


/Tinan

2 kommentarer:

  1. Ger du dem energi/återhämtning före eller efter tävling/hård träning?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Både och :) Innan för att energin ska finnas där när vi behöver den och efter som snabb återhämtning. Ska förklara i ett inlägg snart! :)

      Radera