Om oss i flocken

tisdag 6 mars 2012

Sjuk & motiverad

Vaknade inatt och insåg hur otroligt förkyld jag blivit under natten.. Klev upp och skötte om min näsa lite och somnade om, vaknade igen 07:00 då det var dags att kliva upp för att göra sig redo för jobb! Blev klart tidigt så tog en extra lång prommis med tjejerna innan jobbet! Hela skogen för oss själva och mysig morgon sol, wonderful!

Under dagen har jag snytit mig ungeför 209598252 gånger och druckit 985798345 liter.. dryck, haha! Men när man har snor i hela hjärnan och förmodligen lite feber så blir man lite lullig och skrattar rätt mycket så har haft en rätt okej dag ändå! Känner mig extremt inspirerad efter gårdagens möte och imorgon blir det gasen i botten för nu j*vlar ska det bli ordning på strulet.. Väldigt less på veliga störiga människor som beter sig som ankare mot utveckling. DRAGKURSER och andra lokala kurser står på schemat och hoppas på lite klarhet i allt virr!

Ska även försöka styra upp min tävlingssäsong och mitt kursande för 2012..! Som jag skulle gjort för lääängesen men ICKE ;)

Min nya nyckelring med mitt nya motto :) Och den är roooosa ofc!

Nu blir det kurering och uppdatering på bloggen och sen får vi se om lite info kan komma ut angående online-kursen i drag.. Mmm, så får det bli!

/Tinan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar