Om oss i flocken

fredag 30 december 2011

It's a lifestyle!

Vart och jobbat 9-17 på Aken, jobbade över lite för att hjälpa Lena med inventeringen - Hurtta was my mission! Senare blev det matlagning delux till pojkvän och matlådor! Efter middag och efter att Rikard åkt till jobbet städade jag huset (som fortfarande luktade lite ogott efter Moggies sprutlackering.. hon svalde ju två kycklinglår inklusive allt, ben, marinad osv..)! Ringde även två samtal till mina underbara tjejer Li och Jossan.. Usch, saknaden av att ha dessa goa tjejer nära är så himla stor.. Men skönt att höra att dom lever iaf och att allt rullar på rätt okej *puss på er*!

Idag fick jag lite goda/rosa nyheter som kommer förgylla tillvaron för mig och mannen i mitt liv! Har troligen fått en sponsor för Team Sporrong/Näslund, och inte vilken sponsor som hellst! Mmm, mer info kommer ;) Känner att jag skulle kunna sväva på ett rosa moln och det är PRECIS vad jag alldeles snart tänker låta mig själv göra efter att ha gjort några måsten som kräver koncentration! ;)

Nästa helg blir det IPO i inomhushallen - Lördag morgon till söndag eftermiddag, så jag hoppas verkligen att lilla grå är på benen och fit for fight.. Håller tummarna! Training well needed..

Aja, ska göra klart de jag måste och sen försvinner jag iväg i drömmarnas land och landar på mina rosa moln! Imorgon blir det nyårsfirande med familjen och vänner, ha de gott!

(Ska utvärdera året 2011 tillsammans med mannen i mitt liv men det blir senare)

/Tinan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar