Om oss i flocken

tisdag 27 december 2011

Ta hand om dig själv!

Känner att de senaste dagarna varit viktiga för mig.. Känner hur viktigt det är man egen-tid. Har under några dagar fått släppa allt och bara njuta av livet och de underbara samspelat mellan hund och människa. Först drag hos mamma och pappa och sen kursplanering och lydnad och agility idag i inomhushallen. Finns inget som slår kvalitetstid med hundarna och inspererande hundfolk!

Nu har jag mycket kul att se fram emot och två på nyvallade skateskidor som bara står och väntar på att få följa med ut i spåren! Snällaste pappan passade på att valla dom medans jag var hemma! Fort ska de gå! Hoppas att få hålla minst två dragkurser under 2012, skulle verkligen vara superkul nu när intresset verkar växa och växa! Superkul! Heja dragsport!

Träningsvärken sitter i och gör sig påmind varje gång jag rör mig ;) Hääärligt! Hoppas på mycket muskler efter detta så man kan gasa på riktigt ordentligt i spåren, höhö!

Nej, nu blir det gonatt för mig och alla hundar som fått varsitt ben att gnaga på medans jag glor film!
Ha de så gott!

/Tinan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar