Om oss i flocken

onsdag 14 december 2011

Full fart!

Den här veckan har jag - Startat konto till företaget + fixat försäkring och massa annat viktigt, fått starte-eget-bidrag, planerat två kurser som startar i januari (skaffa-smådjurs-kurs och skaffa-hund-kurs, ett samarbete mellan Studiefrämjandet och ArkenZoo), trimmat/klippt/badat massa hundar, tränat i himlen (inomhushallen) och fått massa roligt info om nya Hundungdomen i stan, ring typ tusen samtal på min grymt snygga iPhone 4S (jag bara ääälskar den), varit på två viktiga möten.. Och det är.. Onsdag? Och denna kväll spenderades med att disk, städ och tvätt! Effektiv tjej? Herregud.. Nu sitter jag som en zombie i soffan och äter kvällsfika - Hundarna verkar också känna av att kvällen varit i arbetets anda, alla tre ligger utslagna i soffan! (Y) Tumme upp säger jag åt det!

Jag så grymt mycket energi efter möten hit och dit och många positiva människor i hundvärlden! Nog för att veckan egentligen innehållt fler icke-positiva hundmänniskor, men känner att jag just nu mentalt bara går förbi med stormsteg, håller för öronen, blundar och sjunger /skriker "Walking on sunshine". Negativa människor passar inte in i min värld just nu och därför får dom stanna utanför! :) However, jag ser fram emot våren och det känns som att jag/vi har mycket spännande saker att se fram emot! 


Imorgon är sista dagen att nominera sig till tävlingen om linan, allså kommer vinnaren ut på FREDAG :) Ska bli så kul att vara någons rosa tomte och förgylla någons dragsäsong, åh som djupt! Aja, någon kommer förhoppningsvis bli glad och mer taggad att slå förra årets rekord eller skapa sitt första! Eller bara bli otroligt taggad över att vara snyggast i spåren! SÅ till er som inte nominerat sig, DO IT! 25 tävlande at the moment! Tävlingen hittar du -- > HÄR!

Nej, nu blir det mer fika innan teet blir kallt!

/Tinan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar