Om oss i flocken

söndag 6 november 2011

Välbehövlig vila!

I fredags åkte jag till Strömsholm och Lotta (Rikards mamma)! Man kan verkligen påstå att jag fått den avkoppling jag behövde! Bara hundpromenader, mys, mat och vila! Helt underbart! Produktivt, nja kanske inte men kände att jag verkligen behövde LUGN OCH RO, och det fick jag. Massa mys med Lotta, Ica Humlan, Ninja och lilla Iris - Underbart! Helgen gick såklart skitfort och vipps var den slut! Fick i alla fall avsluta med en riktigt god middag, Stefan och hans ena son kom och hälsa på! Super trevligt helt enkelt!

Mys framför brasan (på köksbordet, för är man hua så är man).
Muskelknutten i bakgrunden är, såklart, jag.. höhö!

Ica, Iris och Ninja

Iris myste ner sig med Ninja!

Lottas tacopaj gillas!

Har även snackat hund.. MYCKET! Herregud, vad skulle vi göra utan dessa underbara varelser? Fick lära i en hunddressyrbok från 1920 för polishundförare. Helt otroligt hur mycket som ligger kvar.. Underbart att läsa med mest underhållande var nog sättet dom formulerade sig, snacka om rakt på sak, haha! Skithäftigt!

Nu har jag landat i Morgongåva och taggar inför sista veckan på utbildningen! Detta kommer bli en intensiv vecka - kurs mån-fre och sen åka direkt hem på fredag till Sundsvall. Hem och sova. På lördag bär det av mot Jönköping och Hok för IPO-tävling. Söndag tävlar Rikard och vi ska åka tillbaka till Sundsvall. Och på måndag back in the game! ;)

Vill avsluta med att tacka för en underbar helg igen! Lotta Lilja du gjorde min vecka och glädjen från den här helgen kommer hålla mig peppad hela nästa vecka och en bra tid framöver! Precis vad jag behövde! Tack!

/Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar