Om oss i flocken

måndag 7 november 2011

Jultävling i salongen!

Tävla och vinn en "julrevovering" av hunden! 
Din hund blir rengjord och plockad i öronen, badad, fönad, trimmad, klippt eller putsad, 
klorna klippt och tassarna smorda!


 Skriv (i en kommentar) varför just din eller någon du känners hund 
borde vinna några timmar på hund spa ;)
Du får alltså båda nominera din egen eller någon annans hund!
Vinnaren utses på torsdagen den 10/11 !

Detta kommer ske på ArkenZoo i Birsta, Sundsvall!

/Tinan

5 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag vill nominera min frus malinoishane. Efter drygt två år så behöver han in på en liten service. Det är en enkel hund att pyssla om och dessutom får vi en anledning att besöka Sundsvall som vi längtat så mycket efter.

    Jens

    SvaraRadera
  2. Hej här skulle behövas en genomgång innan tomten kommer....som lilla Ronja säger dom ska ha röda fina band på sej....och då måste dom ju vara rena och fina.

    Karin

    SvaraRadera
  3. Hejsan, jag skulle vilja nomeninera min lilla hund Ludde, vill att han ska vara riktigt ren för en gångs skull på året och vad passar inte bäst då när det är jul och han kan visa upp sig för hela släkten hur fin han har blivit.
    Therese

    SvaraRadera
  4. I valpkursen jag hade i somras hade jag en storpudel vid namn Curtis, en pudel med framtoning och ellegans. Curtis blev BIS på Sundsvalls Brukshundklubbs utställning i augusti. Jag tror att det skulle vara en utmaning att till nästa utställning för Curtis trimma honom fin (finar julklapp kan man leta)....tänk att ha trimmat och fixat en blivande champion och kanske även BIS..
    //"fabbe"

    SvaraRadera
  5. VINNARE ÄR - THERESE OCH LUDDE!
    Skicka sms, ring eller maila så bokar vi in en tid när det passar dig!

    /Tina

    SvaraRadera