Om oss i flocken

tisdag 8 november 2011

Tävling - Draghelg med egen PT!

Tävling nr. 2!
Draghelg med egen PT. 

Pusselkurs med SHU i Kyrkekvarn - Alla kan dra!

 Jag och Ninja lottar ut en draghelg till ett dragsuget ekipage! 
Träningen kommer ske på vintern men du väljer själv om du vill åka skidor eller köra släde! 
VI kommer  till dig! Vinnaren bokar alltså in mig och jag och Ninja kommer och instruerar! 
Om du vill dela helgen med någon eller några så är det också okej, men max 6 ekipage.
De enda du behöver göra är att motivera varför just ditt/dina ekipage borde vinna träningshelgen!

(Ni står själv för utrustning och plats)


 Alla kan dra!

11 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Sista "anmälningsdag" är den 27/11!

    SvaraRadera
  3. Då anmäler jag lilla Caspar här då....men åkningen får ni ta hand om.

    Karin

    SvaraRadera
  4. Johanna Karlsson Svensc9 november 2011 kl. 22:02

    Anmäler man här?

    SvaraRadera
  5. Jajemen! Skrev varför just du eller din grupp borde få chansen :)

    SvaraRadera
  6. Johanna Karlsson Svensc10 november 2011 kl. 10:42

    Skulle vara jätte kul att lära min tik på 9 år drag. Då hon har ganska dåligt självförtroende så tror jag att detta skulle stärka henne bra =)

    SvaraRadera
  7. hejsan jag är en 13 årig tjej som älskar att aktivera min hund och skulle väldigt järna vilja dra lite med honom :) han är en 3 årig dvärgpincher med energi och vilja:)

    SvaraRadera
  8. Glöm inte att skriva någon form av "kontaktmöjlighet", vill ni inte vara offentlig så skicka de på mail! :)

    SvaraRadera
  9. Skulle vara kul att få lära mig mer om drag på snö och börja peta på detaljerna. Behöver hjälp med att hitta den riktiga viljan hos hundarna då några av dem går på ren lydnad. Plus att det vore kul att träffa en gammal klasskompis igen :) Kör oftast 6-spann men ibland mindre.

    SvaraRadera
  10. Johanna Karlsson Svensc12 november 2011 kl. 00:12

    jojjo104@hotmail.com eller 073-0589757 =)

    SvaraRadera
  11. Cajsa vill att hennes matte ska lära sig det där med drag... det är ju inte så himla lätt att dra runt en självlärd skånska på skidor!! Så därför vill Cajsa och jag få en dragkurs med dig Tina! då kanske vi åtminstone kan sköta grundträningen själva!!! :)

    SvaraRadera