Om oss i flocken

tisdag 21 januari 2014

Skidorna har anlänt

Idag har vi varit lediga! Fått sova ut och dessutom fått mina skidor levererade av självaste Barbro Börjesson som var i Umeå för inspelning. Hoppas det finns fina hundvänliga spår någonstans så vi kan ta oss en sväng :) 
Mamma skickade även med lite mys till mig och hundarna.. Bästa mami! 


Jag har varit på otroligt dåligt humör hela dagen, PMS I just hate you. Ledsen, arg, ledsen, glad, arg osv.. Tog en lång dusch och pysslade om mig själv lite extra. Feels much better know.. 


Undrar hur jag ska gå vidare med Ninjas träning.. Miljöbiten.. Känns som att jag kommer måsta träna träna träna och tävla tävla tävla för att lära mig hantera det som oftast uppkommer på tävling.. Ska som sagt pröva baklängeskedjning för att skapa ett mönster som hon kan känna igen sig i! Se om det hjälper. Hon kan momenten men miljön spelar hennes hjärna ett spratt.. Ah.. Vi får se hur det går! 


På lördag ska vi visa upp grundläggande Klickerträning i butiken på Mariedal! Ska bli kul :) 

/ Tinan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar