Om oss i flocken

torsdag 16 januari 2014

Nära nu..

Imorgon 6:00 står taxin uyanför min dörr och väntar.. 6:50 lyfter flyget.. Herregud vad jag gör detta till en stor grej?! Eller? Är så sinnessjukt nervös. SOM ALLTID när jag ska resa någonstans i nått annat än egen bil. Imorgon ska jag flyga med FYRA flygplan, tur-och-retur till Karlskrona. 4 flyg på 9 timmar. Från ena delen av Sverige till den andra.. Baaah. Man vill bara att de ska gå bra! 

Ninja är iaf lämnad till min duktiga hundvakt och kollega Emmy, så är helt ensam här hemma.. Känns så otroligt konstigt att va utan hund. Kommer på mig själv med att locka och ropa på hundarna men ingen kommer.. Aja, snart är vi fler än någonsin :) Fyra prinsessor i vårt lilla lilla slott! Längtar! 

Tårarna vill nästan komma när jag tänker på mina två vuxna flickor.. Saknar saknar saknar och tycker sååå mycket om! Och kakan.. Så efterlängtad.. Som jag väntar på detta!! Känner mig så glad och taggad! Lyckligt lottad. 


/  Tinan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar