Om oss i flocken

torsdag 23 januari 2014

Bäbis-Beast

Igår var en lång dag för lilla bäbisen.. Jobb först och sen middag! Tur man har snälla kollegor som hjälper till och världens bästa babysitter - NINJA. Är så imponerad av båda hundarna.. Kakan för att hon är så himla duktig på att anpassa sig, hon finner sig i alla situationer och är väldigt lugn och sansad när hon känner att inget kommer hända.. Också väldigt stolt över storasyster Ninja som lever ett ganska tråkigt liv med babysittning osv.. Men hon är sååå fin med valpar och sprider verkligen lugn och trygghet.. Man får mycket gratis när man har en sån hjälpreda.. Hjärtat! 

Igår hade vi besök av Tree of Pets på jobbet - Leverantörer av Iams, Eukanuba, Acana och Orijen (och EverClean kattsand). Så himla kul att träffa dom och få höra om de nya fodrena som kommet ut på marknaden nu! För dig som är noga med råvaror och vill ge din hund torrfoder med bra innehåll från en leverantör med sunt tänk så kan jag varmt rekommendera Acana och Orijen. Två väldigt unika foder, och lite av en revolution i foderväg! Super spännande! :)

 


Kvällen bjöd på vinprovning och supergod middag tillsammans med mina kollegor från båda butikerna! Otroligt trevligt och mysigt! Och ja.. Med dyra viner och gott sällskap kommer man låååångt ;) Skulle egentligen inte drick nåt för jag körde, men en snällkollega erbjöd sig att köra hem min bil, mig och hundarna! Så, vem tackar nej till möjligheten att smaka på riktigt fina viner, RIKTIGT fina! Inga av dom vi provade igår går ens att köpa i Sverige.. Kändes lite häftigt! :) 

Idag är jag ledig och det känns bra efter en lång tråkig dag för hundarna igår! Kakan är en vilde utan dess like och ibland undrar jag vad som bor i henne! Vild vild vild och med massor av kamp! Kan bli roligt det här ;) 



/ Tinan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar