Om oss i flocken

tisdag 22 januari 2013

PMS och varmare vinter!


Haft en sån där dålig dag då man bara tycker jättesynd om sig själv av massa olika anledningar.. PMS även kallat. Gråter för att apan i proteindrycks reklamen är så söt. Börjar gråta för att en finnig människa blev av med sina finnar på tv-shop. Gråter för att jag tappade ut okokt spagetti på köksgolvet. Och bli arg för att borsten trillade ner på golvet. För att jag inte hittade tröjan jag letade. Gråter när jag hittar den.. Vi närmare eftertanke vet jag inte riktigt när jag var såhär PMSig sist.. Kroppen måste ha laddat upp sig! Nu verkar de ha lugnat sig iaf - Thank God! Kunde iaf se till att hundfoder är on the road to Sundsvall OCH fixade en hel del till ungdomstruppen + att jag gjorde världens godaste köttfärssås! Good job for a PMS-victum. Aja, imorgon hoppas jag på mildare väder så vi kan ta en längre tur jag och hundarna och att jag vaknar på rätt sida! Mycket att göra, som ska bli gjort! :)

Såg förresten att det nästa vecka ska bli -1 och SOL ... ?! Jag menar.. Am I in heaven or what - SKIDOR SKIDOR SKIDOR, DRAG DRAG DRAG! Heja Therese och Jenny nu kööööör vi! Fan man kan ju åka i t-shirt när det blir så varmt :D
/Tinan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar