Om oss i flocken

torsdag 19 juli 2012

Nystart

En lång natt med bajs-sjuk valp avslutades med en ringande veckarklocka och sen 10 timmars arbete! Något seg i kroppen och framförallt i hjärnan.. Återvände hem men planen att städa, diska och tvätta, heja heja! När jag väl kommer hem och har rastat av hundarna och kommer in, inser jag att min älskade sambo har legat i innan jobbet och fixat allt de jag tänkte göra! Så drog dammsugaren över golvet och vek tvätten som han hade hängt och nu kokar tevattnet! Bestämde mig idag även för att göra en ordentlig nystart! Livet har snurrat väldigt fort senaste tiden med företaget, familjen har blivit större, mindre tid för min egna fysiska hälsa och så vidare! Många gången har jag tänkt ge upp, söka något "vanligt jobb" och bara njuta av att pengarna rullar in bara jag går till jobbet och gör de jag ska. Men.. Det är för tidigt att ge upp.. Tar det lite lugnt nu i drygt en månad till men sen smäller det! Vi börjar om på nytt! Jag ska bli en gladare, mer positiv person som inte bara tar hand om mina kunder utan också min familj, mina vänner och MIG SJÄLV. Förhoppningsvis kommer en liten pressent eller två nästa vecka som kanske höjer motivationen ytterligare! :) Så under denna dryga månad ska jag njuta av sommaren och samla den sista kraft och inspiration för att kunna ge järnet! Imorgon blir det några ärenden inne i stan och lite övriga uppdrag ska bockas av på hemmaplan! MEN, jag har sovmorgon OCH dagen ska avslutas med lydnad och skydd i Härnösand med bästa träningsgruppen - Awsome day in the Pink paradise! <3 Ha det gott! /Tinan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar