Om oss i flocken

fredag 20 juli 2012

Ledig ?!

Idag har jag varit ledig - Har ni hört? Kan ni förstå!? Herregud! Och vad gjorde man dåra? Först klev jag upp och gjorde frukost åt min krigare (Rikard) - Bacon, ägg och stekt potatis, upskattat efter en lång natts arbete! Sen lite enklare jobbärenden i stan ;) Stannade faktiskt och tittade in i city-butiken. Där träffade jag Mimmi, så blev hundprat och mjukglass vid kanalen i strålande sol! Senare bar det av hemöver och fixade och donade lite innan lundhagsbyxorna åkte på och hundarna flyttades från hundgårdar in i släpet - Mot Härnösand och skyddsträning! Moggie gick kalasbra, mycket nöjd! Efter det fick dom andra en mindre prommis och ett "härj-pass" på lydnadsplan - Ninja agerade lekledare! Nu sitter vi i bilen påväg hem och ska snart stanna och kasta i oss en snabb middag innan det är dags att hoppa i säng! Imorgon blir det jobb sen vidare på lydnad och skyddsträning - Life is good! Ps. Min egen köpta födelsedagspressent är packad och lämnar leverantören på måndag och födelsedagspressent nummer två kommer på måndag! Hihi! Ds. / Tinan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar