Om oss i flocken

fredag 27 juli 2012

En vecka till debut

En vecka kvar till Ninjas agilitydebut! Har haft så otroligt mycket att göra de senaste dagarna.. Tio timmars jobba varje dag + att jag slutat äta allergimedicinen.. TRÖTT.

Idag tog jag iaf tag i träningen och åkte för att köra agility på Timrå BK - Gick kalas! Och sen vidare hem för att hämta Cross och sen till Sundsvalls BK för att köra lydnad med Mogg - Gick också kalas!
Jag svävar fortfarande på rosa moln när Moggie kommer med apportbocken! Fint tempo ut och fint tempo in, inget tugg! OCH nu när hon greppat hoppet och klättret är lyckan gjord <3 Min lilla prinsessa.. Hon som ingen trodde kunde.

Men som sagt, Moggans nästa IPO-tävling är om en och en halv månad så just nu ligger allt fokus på agilitydebuten nästa vecka! Spännande helg med inmätning (large eller medium.... vi ligger precis på gränasen....!), fem lopp på två dagar! Min lilla skrutt, nu kör vi!

..Funderar btw på att bryta mot något jag lovade en gång.. att aldrig mer tävla spår med Ninja.. (A) Hmm.. ;)

/Tinan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar