Om oss i flocken

fredag 15 juni 2012

Mot SM

Att åka hela vägen till Borlänge redan idag blev för tufft.. Så bestämde mig för att åka imorgon istället! Rikard är på tävling och Martin jobbar så jag och tjejerna är ensamma hemma.. Känner mig ensam.. Har haft en kass dag med förkylning och mensvärk - underbar kombo! NEJ USCH. Otroligt dålig dag.. När jag kom hem bestämde jag mig för att försöka sätta upp tältet. Tältet verkar sakna en MYCKET viktig del och är därför inte komplett alls och gick inte att sätta upp med hjälp av en människa (arg som ett bi). Blev ännu argare så la mig i soffan.. så.. där jag har jag legat tills nu. Måste fixa middag med sen blir det nog sängen! Upp i tid imorgon så man hinner med allt man ska och kommer ner till SM i tid!
Imorgonkväll blir det tokmys hos Sofie <3 Efterlängtat!

Hoppas komma hem proppad med inspiration! Skulle verkligen behöva det, även om nästa vecka går helt och hållet i hundträningens tecken..
Måndag - Matilda kommer, avslutning på agilitykursen med träningstävling.
Tisdsg - Skydd och träningstävling i agility i Härnösand
Onsdag - Lydnadstävling
Torsdag - Lydnadstävling
Fredag - Hundträning dragslag i guess!
Wonderful. Tiden går så jäkla fort.. Snart är det dags för en LK3a igen.. blandade känslor! Det går som det går!

Aja, som sagt - Nu blir det middag och sen natti natti för mig och damerna (och Hasko)! Vi ses på SM!

/Tinan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar