Om oss i flocken

torsdag 14 juni 2012

För förkyld

Idag har jag vart sjuk i en vecka. Heter man Tina är det alldeles påtok för länge - PANIKÅNGEST över att inte orka göra något.. och vad firar vi med? jobb från öppning till stängning imorgon (9-19), kalas! Blir ingen tripp till Borlänge fredag kväll i vicket fall.. Åker ner på lördag morgon istället :) Ska bli superkul att träffa lite klasskompisar och annat inspirerande folk! Hoppas dock att det inte finns för mycket hundprylar att köpa upp sina pengar för..... ;) *Shoppoholic!* Vilka ska ner (eller upp blir det väll för dom flesta) föresten?

Dagen har gått i sniiigelfart och jag har varvat svettattacker med skrattanfall på bästa jobbet. Tur man har underbara kollegor som får en att glömma hur pissigt man mår!
Pratade utställning med Zandra (?!) - burar, tält och allt där till! Pratade om att jag ville ha ett tält, helst ett rosa Eukanuba.. Såklart! Men men, mycket pengar och ja.. Drömma kan man ju! Fortsatte prata om diverse drömmar och utställningplaner nu när vi är tre på jobbet som ska entra utställningsvärlden för första gången i våra liv :) Ska bli riktigt roligt! Utsällning är ju trotts allt en av få sporter jag inte pysslat med, så nu när det verkar som att man har fått en fin hund så blir ju allt mer spännande! (Innan har jag bara haft "fula" brukshundar!)

Vi ses i sommar!
Sitter inne på trimmet och trimmar då Christell och Zandra kommer in och skriker - VEM VILL HA?! Med en stor tokrosa väska i händerna! Jag blev smått ställd och fundersam så Zandra fick lov att påminna mig - SÄG JAA! Vilket jag gjorde då dom utbrast - Det är ett ROSA Eukanuba-tält! Men hur stor är chansen att vi pratar om det tidigare under dagen och på eftermiddagen fick jag ett! Helt otroligt! Glad är jag, nu ska här planeras agilitytävlingar!

Agnes fick sig även en ny, helt egen tygbur från Hurtta som hon kommer att kunna ha som fort hela livet, 299:- på Arkens kampanj som håller på fram till 4 Juli! Köpte som sagt en lite större bur som hon definitivt får plats i hela sitt liv och den gick på 299:- inte illa tycker jag! Så är det någon som behöver en ny bur - ÅK TILL ARKEN ZOO! Stabila, tåliga och med två dörrar!
Välkommen in Agnes!
Nej, nu blir det sängen om man ska orka upp imorgon! Jobb jobb jobb.. ;)
/Tinan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar