Om oss i flocken

tisdag 7 februari 2012

Självdisciplinen belönades!

När jag vaknade började jag med att blocka fram anteckningsblocket på phooonen och började skriva på en To do list - Ringa radiotjänst, ringa rådgivaren och ta viktiga beslut, göra manus till skyltar, telefonmöte med Sveland djurförsäkringar och skicka massa mail var NÅGRA av sakerna.. När klockan närmade sig så var nästan all avbockat, utom att posta ett brev och ett paket (som ju är lite svårt när amn sitter hemma). Bestämde mig för att belöna mig själv med att shoppa upp pressentkortet på HM som jag fick i julklapp! Blev härlig shopping med sånt jag verkligen behövde och förtjänade!
Underkläder, tre linnen, en tunika, två t-shirtar, en kofta, 12 par örhängen, 6 ansiktsmasker, 5 par strumpor och ett par solbrillor fick följa med hem!

På vägen hem åkte jag förbi jobbet och fick en glad överraskning eftersom bästaste, bästaste Anna-Lena hade gjort superfina rosa skyltar till mig! Nu kryllar det av infomation i butiken ;) Fixade och trixade lite och umgicks med mina favoriter!

Sista stoppet blev ICA Maxi för att skicka iväg vintermyset till Hanna och Bacardi! Känns helt okej att vara den rosa lila tomten när man får skicka iväg ett paket med hundgrejer till ett värde av 450kr till en lycklig vinnare bara för att liva upp lite i vinter kylan! Stort grattis Bacardi och Hanna, skickade som sagt med en extra grej ;) Hihi, skare va vintermys så skare!

Kan också avslöja att onlinekursen i barmarksdrag börjar huggas fram i den stora stora stenen! Kan skvallra om att landslagets förbundskapten och några tävlande på elitnivå är inblandade och även svensk elit inom svenskt bruks ;) Hihihi.. Och i Mars åker jag ner till Stömsholm och ska  tillsammans med rehabteamet kolla på dragträningen! Muskler, rörelsemönster, utrustning och stegrigsträning rent fysiskt och mycket mer! Håll i hatten va kul detta kommer BLIIII!

/Tinan

2 kommentarer: