Om oss i flocken

onsdag 15 februari 2012

Intresseanmälan för dragkurs!

Alla kan dra!
Nu är jag i full färd med att planera prova-på-kurser i barmarksdrag och lite mer inriktade dragkurser runt om i Svergie! Skulle dock behöva en intresseanmälan från Er som är intresserade! Behöver veta hur stort intresset är eftersom det finns chans att söka lite bidrag och liknande! :)

Alla ni som är intresserade (kan vara klubb, förening eller en privat grupp) får gärna skicka en intresseanmälan till mig på: 
tinasporrong@gmail.com

Det finns två olika typer av kurser!
En prova-på-variant som teoretiskt går igenom sporten, träningssättet, utrustning, belöning och motivation. Man får även testa på med sin egen hund praktiskt! På den här kursen kan man ta rätt många deltagare man det beror helt på hur mycket tid vi har och hur det hela ska gå till :) Förklara er situation så kommer jag med förslag! 


Den andra varianten är lite mer inriktad på draget och att komma vidare i sin träning! Även i denna kurs är det en hel del teori men mer inriktat på individ/ekipage! Den praktiskta träningen är också mer intensiv och anpassad till ekipage!

I samband till dessa kurser så kan jag även hålla föreläsningar om samma sak jag går igenom på teorin på Prova-på-kursen i stort sätt! En inblick i dragsporten och träningen :) 

Pris beror på upplägg men maila så får du all sån info!
 
Håll i hatten, nu kör vi!
Pssst! Jag har FA-skattsedel!

2 kommentarer:

  1. skoj, men kan du ta dig till Stockholm? :)

    www.laekenois.wordpress.com

    SvaraRadera
  2. Har en grupp i de området som är intresserade ;)

    SvaraRadera