Om oss i flocken

måndag 13 februari 2012

Norrland i mitt hjärta!

I morse packade jag väskan och åkte på mitt första ärende på dagen! Åkte sedan vidare till Arken för ett snabb ärende! SEN vara bara att dra på sig solbrillorna och brumma ner till Gävle! Och nu ska jag berätta, detta kommer direkt från hjärtat, Norrland är så jävla vackert! Åkte 20 mil genom Norrlänsk skog och mark! Helt otroligt vackert, kom på mig själv flera gånger att jag fastna med blicken på fel saker (alltså inte vägen). Nu skulle jag ju haft någon bild som förtydligade detta men det har jag inte! Hade nog med att hinna till kursen så blev inga foto-stopp på motorvägen ;)

Väl framme träffade jag det härliga gänget jag skulle kursa med under dagen! Alla 5 nya ombud var häst människor och även hon som höll kursen höll på med häst.. Ingen av dom hade ens hund. Så där satt man och försökte hänga med i hästsvängen ;) Gick i alla fall kanoners! Kändes riktigt bra faktiskt! Mycket nytt men kände faktiskt att jag hängde med bra! Har i alla fall men mig en stooor pärm hem med allt jag behöver veta och lite till ;) Mycket intressant information!

Blev bjuden på en underbar middag efter kursen (OCH supergod lunch och ännu mer supergott fika), så nu är man mätt och belåten! Härligt sällskap och trevlig stämning, tack för det! Nu är jag nyduschad och installerad i hotellrummet och det blir en tidig kväll ikväll ;)

Men imorgon brummar man tillbaka till Sundsvall och verkligheten! Saknar mina lurviga och min bättre hälft <3

/Tinan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar