Om oss i flocken

onsdag 15 augusti 2012

Spontant

Upp tidigt att jobba på ett jobba när man har sovmorgon på ett annat! Klar i vilket fall och nu ska man snart packa in brudarna i bilen för en prommis i skogen innan jobb väntar 12-19.15.. Känner mig lagomt taggad då kroppen fortfarande inte ställt sig helt tillbaka efter hemresan från SSM (inte gått och lagt mig i tid en enda kväll efter det och inte fått sovit ut en enda morgon..).

I förrgår fick vi fint besök på kvällskvisten, Rikards chef med sambo kom hit och åt sushi och myste framför tvn! Och ingår var vi på seeeen skyddsträning i Härnösand. Det börja närma sig tävling och det märks att vila ger färdighet - Missförstå mig rätt ;) Moggie går bättre om hon får träna intensivt 2-3 dagar och sen vila en vecka för att smälta det som har hänt och för att ge 100% på nästa träning! Gick kalas igår, några jämförde henne hennes angrepp med en malles 8) *stolt* haha!

Igår fick jag också veta att det fanns en minimöjlighet att jag skulle kunna få tävla i helgen, slog ihjäl de där med mini och tog ledigt - På söndag åker jag med Ellinor till Sandviken och kör två agilitylopp och ett hopplopp, så de så! Spontant är braaa ;)

När nästa lön trillar in blir det även anmälan till IPO1 i Härnösand, någon agilitytävling, lydnads 3or och kanske någon spårtävling.. känner mig som ekorren i Ice Age fast han jagar sin nöt, jag jagar min hjärna ;)

Alla i familjen mår bra - Agnes ÄR ekorren i Ice Age.. punkt, haha. Cross växer nu 4 månader och 19kg tung! Rex ska ställas av mer eller mindre nu efter SM så han bor i soffan och sängen. Moggan och Ninja är smått under stimulerade efter helgen och dom första dagarna på en hektisk vecka! Blir att rasta kickbiken någon dag tror jag ;)

Nu ska vi ut på uppdrag, vi hörs!
/Tinan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar