Om oss i flocken

tisdag 7 augusti 2012

Shopping, sushi & (GIF) Sundsvall!

Gårdagen började med jobb och avslutades med O'learys x2 (före och efter matchen, hehe) och GIF Sundsvall - Djurgården (självklart satt vi på läktaren). Världens mysigaste kväll med trevligt folk och god mat! Tackar så hemskt mycket för underbart sällskap!

Räkcocktail på O´Learys, M-U-M-S!

Idag var första dagen på länge då som jag känner mig rakt igenom glad, lugn och.. hel. Jobb 9-19 men vad gör det när man jobbar med några av sina bästa vänner? Tiden flög fram och jag hade MÅNGA glada och trevliga kunder, man blir sååå glad av andra glada människor! Helt otroligt hur glädje smittar!

Dagens bästa var att världens bästa kille fixat så min bil kom till verkstaden! (Den har ju bara vart inne där TRE ggr sen jag fick den för mindre än ett år sen...). Lyckan var gjort och lugnet spred sig i kroppen. Bestämde mig för att belöna mig själv med supermiddag - SUSHI! Vi åt det tidigare i veckan och.. JAG ÄR FAST! Herregud vad gott det är!

Dagens middag!

Shoppade lite på jobbet inför SSM-helgen, fällperioder och.. Bara shoppade! Kom hem med..

2 fodersäckar (Sensitiv Skin till Cross som förmodligen fått en allerigsk reaktion på ett foder + Ninja och Rex som börjar fälla nu... och en Adult Lamm/Ris till fröknarna!
En flaska laxolja för fällperioden som just dragit igång!
En hettsätningskål till Cross!
Två 3kgs fodersäckar och en 1kgs säck till resan!
Massa grisöron och ben (till dom som inte ska tävla i helgen utan bara vara support).
Nytt halsband till Agnes eftersom Hurtta-halsbandet är urväxt och det inte blir något nytt sånt för ens den nya kollektionen kommer, hihi)

Superfoder och superolja - Nu är vi redo att byta kostym! 

Packat och klart!

Ordning och reda - Nu drar vi!

Passade även på att städa i ordning i kärran och köra fint i boxarna inför resan, nu hänger alla fällar på tork :) Helt underbart med ett hundsläp alltså, allt på ett ställe och alla hundar har SITT. Helt underbart.

Imorgon fortsätter jobbet men efter 19:00 så är jag leeeeeedig i fyra dagar och vi rullar till Värnamo och SSM! Till alla er som ska dit - VI SES!

/Tinan

2 kommentarer:

  1. Är det ni som äger släpet? :) vilket märke isf? :D

    SvaraRadera
  2. Sjyst med egen hundkärra, sån vill jag också ha men körkort kan ju vara en fördel först ;)
    Lycka till på SSM nu =)/Benita

    SvaraRadera