Om oss i flocken

tisdag 22 oktober 2013

Tävlingskalender & MinxDesign

Sitter och skriver tävlingskalender tills 2013s slut och 2014! En intensiv vinter kan det bli med både agility och lydnad för Bruna. Jag och Fixa koncentrerar oss på lydnaden fram tills parning och valpning, och sen blir det att klättra i lydnadsklasserna när hon är tillbaka!

MinxDesign 
En av tävlingarna är i Luleå, februari för att vara exakt, en tvådagars tävling i agility! Fick i och med detta en fin inbjudan till Minx-Anna och hennes ateljé med fin fina halsband! Ska bli himla kul, hoppas verkligen jag får chansen att se hur det går till och träffa denna spännande människa och hennes bull-hundar! ;)

På jobbet går allt i 250km/h just nu när våra chefer vart på mässa och kom hem med 17 pall nyheter..! Jag skojar inte! SÅ HIMLA mycket grejer men jisses vad mycket fint vi har fått hem! Bäst man håller hårt i plånboken eller lämnar den hemma när lönen kommer den 25e.. ;) Trött tjej efter slitiga dagar men bara två dagar kvar innan jag åker till Sollefteå på mini-semester i tre dagar!

Just nu är det väldigt mycket känslor som snurrar i min hjärna och mitt hjärta.. Därav lite lite träning.. Dessutom har vi kört fast ordentligt både jag och Emelie och behöver lösa problemet och klura lite mer innan vi kan komma ut och praktisera våra teorier.. Jävla skitmoment.. Förmodligen det lättaste i världen men VARFÖR blir det så lätt fel.. AJA, that's why we love it! Inget som är lätt är kul! :)

Nu är det gonatt för fröken rosa och hennes crew, vi höres imorgon hörni!
(Och glöm inte att slänga in en fråga om du har någon på inlägget från igår!)
/Tinan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar