Om oss i flocken

torsdag 27 oktober 2011

Söderut!

Snart bär det av söderut på utbildning!Under utbildningen kommer jag att lära mig om trim och klipp på olika raser, utrustning, badning och torkning av hund och massa annat kul! Sen när jag kommer kommer jag även att få gå en liten kurs med Lupus om Espree's produkter! Riktigt fina grejer som vi nu säljer i butiken, och som jag förmodligen kommer att ha i salongen! Herregud, vad jag kommer lära mig :D Nu gäller det bara att agera svamp och suga upp all kunskap!


Ska bli jättekul och spännande och har dessutom fått reda på att jag slipper på själv i huset jag hyr under trimutbildningen! En jättetrevlig tjej ringde och berättade att vi skulle bo ihop - RELIEF! Nu är bara frågan om Ninja ska få följa med eller stanna hemma med Rikard.. Blir ju två tråkiga veckor för henne.. Vi får se :)
 Utbildningen håller i alla fall på i två veckor så hoppas hinna hälsa på Siri och Johanna i Uppsala och kanske träna lite hund under helgen? Annars blir det en sväng till Lotta och Stefan för att lämna apportbockar och pussa på svärmor!


Imorgon blir det jobb i butiken 12-19:15. 
Arken Zoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar