Om oss i flocken

söndag 30 oktober 2011

Framme!

Efter att slagit rekord i långkörning för Tina Sporrong (drygt 30 mil, hehe, har man en duktig bilförare till pojkvän så blir det inte bättre). För mig kändes det stort och självklart gick de finemang! Jag började dagen med långprommis med hela familjen vid 8:30 (kan ni förstå att Rikrad var uppe då? Helt otroligt, och "bara" för en promenad, halleluja!) sen blir det soffmys och frulle innan bilen skulle packas full! Nervös och spänd for jag och stannade på Arken för att köpa resben till Ninja som fick följa med! Fyllde tanken och åkte den "långa vägen" ner till Heby/Morgongåva! Pia på Trimkompaniet mötte upp mig och visade mig vägen till huset........ 2,5km rakt ut i igenstans. Nog för att jag är norrlänning RAKT IGENOM, men de kändes ändå lite läskigt, inte ett ljus, helt värdelös väg så kändes som att sitta på en vibbraplatta i slowmotion hela vägen upp genom skogen. När vi kom fram till huset som verkligen var över förväntan (efter vägen upp), en gult stort hus med (kan ni tänka er) stor fin tomt!

Fick veta att morgondagen kommer innehålla enbart teori! Jättetaggad! Dessutom ligger Trimkompaniet i samma hus som Hebys godisbutik... Hehe! ;)

Nu har Ninja fått mat och jag packat in alla grejer, vågar knappt gå ut och rasta henne så blir koppel på och inga utsvävningar för ens jag gått en runda i dagsljus, haha! Blir troligen en tidig kväll, riktigt trött och behöver all energi jag kan få nu! SKIT TAGGAD!

Har förövrigt en ny favoritlåt - Loreen med Sober!



/Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar