Om oss i flocken

fredag 21 oktober 2011

Blogg á la Sporrong/Näslund!

Det är tänkt att ni med hjälp av denna blogg ska kunna följa min och Rikards träning! Och eftersom Rex och Moggie ska paras framöver kan det ju vara kul att kunna följa deras utveckling! Ninja och jag kommer i December att starta företag och bland annat åka Sverige runt och hålla kurser i drag, trimma lurviga hundar och massa annat skojigt!
I sommar väntar många debuter och många intressanta tävlingar, inte minst SSM (Schäfer SM) och USM (Ungdoms SM). Självklart kommer ni vida denna blogg kunna följa vår utveckling och vandringen mot toppen! ;) 

Just nu är familjen mitt uppe i en flytt, vi ska flytta från 4e våningen i ett stort bostadsområde ut till skogen och ett litet hus - Känns helt underbart! Därför kanske det blir lite lugnt på bloggfronten för tillfället men nu vet ni varför! 

Rikard kommer även att fylla i infon om sig själv och om Rex och jag om mig själv! ;) De kommer, de kommer! Stylingen kommer nog också att förbättras inom kort.. Förhoppningsvis :D 

Ha't gött allihop! 


/Tinan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar