Om oss i flocken

torsdag 19 mars 2015

19 mars

Fyra hundar trimmade, en hund kvar. Sen ska jag nog, om jag hinner kika förbi på stan.. Lite ärenden som ska hinnas med. Efter det blir det sak-sök i jobbets garage bland pallar och bråte för den svartvita hunden innan jag åker iväg på 50 minuter efterlängtad massage. Sen blir det hem och snabbt i säng för att orka med morgondagens monsterpass mellan 8-19.. Lär förhoppningsvis somna rätt gott efter massagen.. 

Blir så himla lugnt och tyst när man bara har en hund.. Även om det näst intill alltid är KAKAN som hörs och syns mest.. Så är det väldigt annorlunda utan Ninja.. Skönt att veta att hon har de bra och håller sig på lagomt avstånd iaf. Lilla snäckan. 

Har tvärlyssnat på poddar hela dagen, krupit in i min egen bubbla. Ganska skönt ibland. Som nu när jag kopplat bort Facebook och Instagram.. Det blir som tyst, på ett skönt sätt. Med poddar i lurarna blir iaf omgivningen tyst.. Skönt ibland.. Inte alltid. Men ibland. 

Nu kommer sista hunden, dags att göra nytta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar