Om oss i flocken

måndag 16 mars 2015

16 mars (2)

Löpning stod på dagens schema! Sprang min runda på 2,6km för andra gången. Första gången för några dagar sen sprang vi på 13:32! En bra runda som kändes helt okej, kändes lättsprunget men var grymt trött när jag kom i mål och benen var helt slut..! Som de ska kännas helt enkelt. 
Dagens runda var inte alls lika kul. Magknip HELA vägen.. Grymt frustrerande och störande framförallt.. Hade båda hundarna i lina (första loppet hade jag bara Kakan), Kakan drog och Ninja höll sin lina sträckt.. Knappt ;) Men eftersom hon kom hem från tre dagars tävlande på Vindelälvsdraget i lördagskväll så kändes de okej.. Hade nog med mitt magknip så kändes som jag höll nere tempot lite, MEN! Till min stora förvåning hade vi förbättrat tiden med 2 sekunder! 13:30! Fick grym mersmak! Blir ett till pass imorgon for sure.. 

Flickorna ligger nu trötta på vår rosa vardagsrumsmattan medans jag gör veckans matlådor.. Harmoni..  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar