Om oss i flocken

fredag 7 mars 2014

7 mars 2014

Idag köpte jag min första säck Orijen - 18kg Adult Dog till Ninja. Har även beställt en Puppy 18kg till Oreo då vi inte haft så stora säckar hemma. Ska bli mycket intressant att testa vad det blir av detta, på pappret är jag mycket imponerad och med en hel del nöjda kunder och bekanta så håller jag tummarna för lika bra resultat! Orijen är ett väldigt kraftigt foder och därför klarar inte alla magar av att "hantera" de. Så vi får se. Ninja tål de mesta så det är nog inga problem. 

Jobbar 6 dagar den här veckan och hoppas få sova ut ordentligt på söndag! Bilen har vart på lagning och är numera hel igen, skönt! 
Instruktörsutbildningen rullar på och det är verkligen så himla kuuuul! Älskar sånt här! Ser fram emot att få kursa med alla möjliga olika hundar, raser, människor osv! 

Just nu sitter jag på bussen påväg hem från jobbet med en bordercollie-unge i knät och en kelpie på golvet.. Regnet ÖSER ner ute.. Inte så kul men snön försvinner iaf. 

Ska anmäla oss till årets första tävlingar 2014 när vi landar hemma - 4 lopp i Sundsvall! Ska bli kul, hemmaplan. Kul att träffa lite folk och få upp lite motivation! 

Oreo kakan blir 15 veckor idag, 10kg tung och vildare än någonsin! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar