Om oss i flocken

söndag 9 december 2012

Down down down

Har en rätt kass period just nu.. Tiden snurrar på alldeles för fort och jag drömmer om ett liv med lugn.. Känns så jävla fel att säga det men 2013 ska jag ta tag i detta, men fram tills dess har jag inte tid (Y)

Har iaf fått veta att jag kommer spendera sista veckan innan jul iförd min Eukanuba-outfit! Demo hela den veckan runt om i Västernorland, kanonkul! Kul att få komma ut och träffa lite folk :) Annars är själen rätt ledsen.. Glad att jag bor i ett gulligt hus vis skogens slut tillsammans med världens bästa kille och vovvar! Saknar Rex oerhört meeen, han plockar vi upp till helgen när vi ska ner som mässan ( StoraStockholm)! Ses vi där?

Det är tur att du alltid är glad, för oftast så blir jag glad när du är glad. Stjärnan!

Missing you..


Btw, valparna växer så det knakar och blev i veckan 8 månader!
Tiden går fort när man har roligt i guess.
 


/Tinan

1 kommentar:

  1. Kom ihåg att ta hand om dig själv och sluta stressa - FÖR GUDSKULL KVINNA! :)

    SvaraRadera